Where is the love?

Annu nagra dagar har gatt och jag sitter i Newry hos mina polack kompisar igen.
Denna helg har fatt mig att inse varfor jag har sa manga fler killkompisar.
Jeez.

He's a goner.
No wait, he's back!

Var ute och partade igar.
Kanns som om det var en evighet sedan jag var pa en nattklubb.
Och nar de val borjade spela bra musik sa borjade aven dansen.
Mina polack kompisar ar sjukt bra pa att dansa sa vi dansade loss ordentligt.
Tva h senare sa var vi helt doda allihopa.
Tack och lov att klockan var tva da och dags att ga hem.

Traffade kompisar frn NEXT och det var roligt!

Har en ny kompis (som jag formodligen aldrig mer kommer traffa), en polack som bor i Frankrike och spelar rubgy!
Nar vi just kom in pa Relic sa gick jag ratt in i honom.
P holl pa att skratta ihjal sig men jag sag ju honom inte!
Killen ar 2.06 lang!
Hahaha
Han har jobbat pa en nattklubb i Polen sa vi kallar honom securitas.

Skickade hem tva hastar igar sa jag trodde att mockningen nu skulle bli lite enklare med tva boxar mindre eftersom stallet var fullt.
Haha oj sa fel jag hade.
Igar kom det TRE nya hastar!
Fundera ut den ekvationen om ni kan.

Har aven fatt rida Lulu!
Halt sjalv korde vi ett dressyrpass i ridhuset!
Galet vad roligt det var att verkligen rida! Och Lulu ar en sjitk fin hast!
Lyckan ar verkligen fullandad nu!

Ny IKEA reklam.
Come and enjoy food at IKEA, food just like Mamma Bjorn used to make!
Haha just like Mamma Bjorn used to make! hahahahaha
Far mig att asflabba varje gang.

Fraga:
Om fem katter kan fanga fem rattor pa fem minuter.
Hur manga katter behovs det for att fanga 100 rattor pa 100 minuter.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

mamma björn hahahahahahahahahaha

2009-02-08 @ 19:40:44
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0