Awesome

Vad ar det for mening med att jag bloggar om ingen kommenterar?

Har haft en helt underbar vecka! Bade pa jobbet och utanfor.
Tillbringade fredagen i Belfast med Kyle eftersom jag for och hamtade ut mitt korkort.
De nya korkorten ar grymt fula!

Tordagskvallen var jag och Kyles pappa ute!
Gratis drinkar hela kvallen fran bartendern!

Rider runt pa Bruno for fullt och han ar sjukt rolig att rida.
Vi hoppade alla hindren och den hasten ar stark nar han vill ga dit han sjalv vill. Men han var inte direkt svarovertalad!

Chefen har dessutom sagt att jag ska fa borja rida fram Lenny fore alla tavlingarna!
Inser ni hur stort det ar?
Ska bli sjukt roligt om inte hasten slanger av mig pa tavlingsplatsen!
Haha

Harry Potter var sjukt bra och jag kan inte vanta till nasta film kommer ut!

Hoppas Amanda kommer over snart. Skulle verkligen vara superroligt och jag kommer antligen fa ngn som vill ga till the bank!

Sitter ocg tittar pa supernatural och vantar pa pizza.
Har inte tagit mig ur sangen an.
Latdag men det ar val det sondagarna ar till for.

Hors snart igen.

Over and out

Kommentarer
Postat av: amanda

åååh, the bank... jag vill vill vill vill!!!!!!

men biljetterna kostar en förmögenhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bläää

saknar dig kram

2009-07-30 @ 13:35:49
Postat av: mamma

Saknar dig

Kom hem snart

Kul att du skriver igen

2009-08-01 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0