Vilken jadra small!

Det ar nu tva veckor sedan jag blev pakord av den dar idioten som korde over pa fel sida men jag tankte att jag skulle informera er allihopa.

Jag ar inte den snabbaste pa att blogga nu for tiden.

Livet utan bil ar ganska hart. Och trakigt!
Visst chefen ar supersnall som skjutsar mig hit och dit pa helgerna men jag vill inte be han kora in mig till Newry flera ganger i veckan..

Tjejen jag jobbade med slutade i fredags sa nu kommer det bli glada dagar igen!
Hon drev mig till vansinne pa slutet!
Vad var det for mening med att hon kom till oss for att hjalpa mig och det slutade med att jag gjorde allt jobbet sjalv anda?

Men sa fort hon forsvann sa fick jag borja rida lika mycket som innan och det ar grymt roligt!
LIlla eller rattare sagt stora alskade Bruno.
Den feta hasten som tydligen skulle bade stegra och bocka och sticka ivag med oss, han sitter jag och rider, nej hoppar runt med, alldeles sjalv utan att chefen ens var dar! 
Alskade hast!

Idag blir det Harry Potter!
Kan inte vanta!

Tack Carro for samtalet igar!
Var underbart!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0