Back again

Sa var man tillbaka i verkligheten igen. Kanns skont men aven lite trakigt. Hade garna stannat i Sverige lite langre for jag hade det verkligen super roligt!
Men pa torsdag sa blir det ju flytt!
Ska fa nycklarna imorgon sa da blir det hela verklighet.
Sa stackars Kyles foraldrar har ett hus fullt med resvaskor och lador och skit
Haha
Att hitta en ny hastskotare till Paul ar typ det svaraste jag ngnsin gjort!
Har nu haft tva tjejer som sagt att de jatte garna vill komma och jobba och allt har varit frid och frojd men sa har bada backat ur av olika anledningar!
Jag blir sa trott.
Som sagt hade jag det super trevligt hos kusinen.
Hon ar verkligen en av mina favoritpersoner pa den har jorden.
Men jag hade det aven super roligt hos Emelie aven om det alltid betyder att man maste hjalpa till med ngt projekt..
Men lordagskvallen var underbar och aven lite intressant..
Emelie har verkligen trevliga kompisar och verkar ha det bra dar nere aven utan hennes hjartevan.
Jag ar glad for hennes skull!
Men nu ska jag titta pa fotboll. (Ja ni horde ratt!)
Heja Chelsea!
Oh Oh BTW jag kopte ett par super snygga skor idag for typ 150 spann!
Ar helt lyrisk och kan inte vanta till jag kan anvanda dem pa fredag.
Ska jobba pa lordag sa da kan jag inte ha dem for mina fotter skulle do i de klackarna om jag maste sta pa fotterna en hel kvall med dem!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Monstret

Det funkade alltså med buss i Nyköping, annars hade du stått utanför min dörr med darrande underläpp. När ni kommer till jul KANSKE det blir en liten stund hos oss.

Var rädd om dig. Jag skulle gärna bära lådor....

Kramisar

2009-09-16 @ 00:14:14
Postat av: Mari

Du dissade norrland den här gången. Nu ska ni alltså

flytta ihop. Vad jobbar du med?

Många kramar ifrån Stall Krutbrånet

2009-09-16 @ 11:13:59
URL: http://rebeckasafvenberg.blogg.se/
Postat av: amanda

Men lordagskvallen var underbar och aven lite intressant..

det vill jag höra mer om!! =)

nu tycker jag det börja bli dax att lägga upp bilder!!!!!!!! =) kram

2009-09-16 @ 21:43:51
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0