I'm gonna teach the wind how to fly

Hoppas att bloggen kommer fungera som den ska for den har datorn vagrar gora nerhopp. Sa jag vet att det ar grymt irriterande nar man maste lasa en hel klump med text men det ar inget jag kan gora ngt at tyvarr.
Har egentligen inte sa mycket att saga.
Ville bara upplysa alla om att vi har flyttat! det var nu en vecka sedan men anda.
Jag trivs verkligen hur bra som helst. kanns verkligen som hemma redan.
Ar ff valdigt trakigt alla eftermiddagar nar Kyle jobbar men One tree hill, Harry Potter och annat haller mig sallskap.
Jobbade i lordags och ska jobba igen pa lordag. Var lagom lugnt eller rattare sagt lagom livat i lordags men pa lordag kommer det bli galet med folk!
Ska bli grymt roligt aven om fotterna kommer vara doda efter 9 h springande omkring!
Var ute och shoppade igar och jag hittade antligen ett par jeans!
Kopte aven tva linnen och ett par grymt snygga skor!
Forhoppningsvis sa kan jag anvanda dem imorgon nar vi gar ut. Beror ju lite pa vad jag ska ha pa mig i ovrigt!
det blir inte mycket roligare an sa. Ska ge mig av hemat igen och laga lite middag.
Kanske dricka ett glas Baileys senare och titta pa film!
Livet kommer iaf bli roligare efter den 30de for da far vi Sky installerat! Typ 1000 olika kanaler sa da kan jag antligen borja titta pa forhaxat, top model och annat roligt!
Lycka!
Vi kan da aven installera internet sa jag inte behover ga upp till Kyles foraldrar varje gang jag vill anvanda internet.
Gott!
Men vi hors snart, kommentera garna och om ni inte vill gora det sa uppskattas sms!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha bilder på lägenheten =)

Hur mycket kommer du få jobba??

saknar dig! kram

2009-09-24 @ 22:08:05
Postat av: Cääm

Jaa.. MER bilder Marina! :D

2009-09-26 @ 16:58:03
Postat av: Cääm igen

Hang on.. Marina? va i.. Martina menade jag såklart. Har inte glömt ditt namn utan är bara slarvig med tangenterna :P

2009-09-26 @ 16:58:48
Postat av: mamma

Hej beautiful ses snart kram

2009-09-27 @ 11:17:01
Postat av: amanda

dags att uppdatera =)

2009-10-26 @ 16:14:14
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0