Sverige, Sverige älskade land!

Så var man hemma igen. Hos kusinen!
Alltid lika roligt att komma hit.
Ångrar att jag inte bokade en längre resa men man måste väl börja arbeta ngn gång och för att kunna arbeta så måste man ju söka jobb..
Boooring!

Sen blir dfet ju flytt nästa torsdag eller fredag!
Längtar om tusan.
Jag älskar verkligen stället vi ska flytta till så det känns jätte bra.

Har ridit på en ny liten häst här nere och den är super söt.
Känns ovant att rida islandshästar men det är ju iaf inte så långt till marken om man skulle flyga av.
Haha

Pratade en sväng med Amanda igår och det var jätte roligt och trevligt.
Men hon får skärpa sig nuoch komma och hälsa på.
Hon verkar ju vara den enda som vill komma..

Jenny har världens sötaste lilla valp hemma. Undrar om hon märker om jag stoppar ner han i väskan när jag åker?
Tror inte det och det är ju definitivt värt ett försök :)
Undrar vad Kyle säger om jag kommer tillbaka med en valp :)

Nej nu ska jag hitta på ngt annat!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vill komma!!!!!!!!!!!! ska också komma.. :P

2009-09-11 @ 13:20:49
URL: http://amandasahlman.blogg.se/
Postat av: enny

Jag hade märkt om han hade försvunnit;-)

Tomt det blev när du åkte...ingen att bubbla häst med...

Men vi ses ju snart!

Kramar i massor...

2009-09-11 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0