Ett litet inlagg sahar pa helgen

I sondags var jag och K ute vid Craigavon Lakes och fotograferade lite. Hade varit battre om vi farit ut pa lordagen medan det var jatte mycket sno ute pa traden och sa men inte visste vi att det skulle smalt bort pa sondagen. Men jag jobbade ju i lordags sa det var inte sa mycket att gora.

Vi hade iaf en riktigt trevlig dag ute vid sjon aven fast vi trodde vi skulle do en gang nar vi stod ute pa isen och vi hor ett stort BRAK! Jag trodde seriost att isen skulle spricka och jag kunde se mig sjalv ramla ner i vattnet innan benen borjade fungera igen och jag kastade mig upp pa saker mark.

Sag aven en massa fina svanar riktigt nara som vi fotograferade men jag maste erkanna att jag var lite radd eftersom svanar ar sa aggressiva och latt kan bryta en arm eller ett ben pa en manniska!

Men vi overlevde och kunde sakert vandra mot bilen igen. 






Har jobbat i stallet hela veckan och eftersom Linnea varit hemma sa har jag varit dar helt sjalv och min kropp ar seriost helt dod just nu!
Men jag fick rida en hel del och det var riktigt roligt. Hoppade lite grand ocksa men det ar inget vi pratar hogt om lol!

Jag ska inte skriva sa mycket mer nu for man vet ju inte hur manga som laser men vill bara saga att jag hoppas verkligen att Carro kommer over under pask!
Skulle vara sa sjukt roligt att ni har ingen aning!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Cammelisa

hallå du.. jag måste ha din adress igen :( trattade bort sms:et när inkorgen blev full och jag raderade allt! Kram

2010-01-18 @ 14:48:19
Postat av: mamma

Vilken fin bild på dej

Kul att Carro ska hälsa på

Kram

2010-01-24 @ 14:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0