Wonderfull!

Jag mar sa himla mycket battre efter jag stadat fardigt.
Gjorde nastan allt igar men hade kvar golven att gora idag.

Men nu ar det gjort och jag kan inte ens beskriva hur mycket battre det kanns att vara i ett rent hus!

Nar jag kom hem sa sag inte huset sa hemskt ut som jag trodde det skulle men nar jag borjade kolla mig omkring sa sag jag vilken svinstia det var!

Gjorde disken och koksbankarna samt toan igar. Toan var det varsta. Jag menar hur hamnar det smabitar av toapapper pa golvet? Slanger man inte det I toan nar man torkar sig???
Sen om man spiller vin pa bordet sa torkar man val upp det? Man later det val inte bara suga in i traet och forstora bordet, som inte ens ar vart??

Dammsog och torkade alla golven idag och vardagsrummet var varst! Det var tassavtryck fran en katt pa hela golvet. Katten maste typ ha ramlat in genom skorstenen (stavas det sa? jag har inte den blekaste) for tassavtrycken var av sot. Sa ju mer jag forsokte torka upp det ju mer utsmetat blev det. Jag menar vad skulle katten in i eldstaden och gora? 
Och vad som gor det hela varre ar att VI INTE ENS HAR EN KATT!!!!
Jag fattar det inte?

Om man bor i sitt eget hus sa far man val stada hur mycket eller hur lite man vill men vi ar tre personer som bor har och jag vill inte bo i en svinstia/ Och for det andra sa hyr vi bara det har huset fran en privatperson sa man kan ju faktiskt visa LITE respekt. Forst och framst mot han som ager huset men sen aven mot mig och K!

En mer sjalvisk och respektlos manniska har jag aldrig traffat.
Men vad trodde jag? Jag visste att det skulle se ut sahar nar vi kom hem men jag blir anda sjukt upprord nar manniskor ar respektlosa och sjalviska.

Men nog om det. Huset ar rent och snyggt nu och jag mar bra. Jag forvantar mig inte att han kommer se att det ar stadat eller ens saga tack eller tala om for mig att jag gjort ett bra jobb. For det ar ju som sagt jag som skitar ner allting. Det ar ju alltid min skit som ligger overallt och jag gor ju inte ett bra jobb med stadningen heller.

AAAAAAAAAAAAAH!!

Haha nu racker det! Ursakta svenskan men jag skjuter bara ut alla mina tankar just nu och det kan ju bli som det blir da.

Men men top model pa TV sa jag har lite svart att koncentrera mig LoL!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0