It's gonna be a long week!


Jag och hasten jag red i Hyde Park! Underbaraste dagen pa lange!

Ska jobba sex dagar denna veckan och med tanke pa att fyra av dem kommer vara pa 12 h sa kommer det bli manga arbetstimmar denna veckan!
Men med tanke pa hur mycket pengar jag kommer tjana sa kommer det vara vart det nar jag far betalt!

Tanker dock inte jobba i baren ngnting nasta helg och de kan faktiskt inte be mig nu nar jag jobbar tva dagar denna veckan!

Var och sag sex and the city 2 igar och den var riktigt bra. Var lite orolig att jag skulle bli besviken eftersom jag langtat sa lange efter att se den och eftersom jag tyckte om den forsta filmen sa sjukt mycket!
Men den var riktigt bra aven om den forsta var battre! Men sa ar det ju for det mesta med uppfoljare!
Jag tror att Ice Age 2 ar den enda uppfoljaren som ar battre an forsta filmen haha

Nu ska jag ga och laga mat och sen kanske duscha och gora mina mackor till den langa natten pa jobbet!

Hoppas ni har det bra dar hemma och som ni vet sa far man komma och halsa pa. Jag menar jag kan ju inte flyga tvars over vattnet flera ganger om aret bara for att vi ska kunna ses!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0