Hey man, I'm alive!

Det ar jatte fint vader ute! Jag blir alltid lika glad nar det ar stralande sol och faktiskt VARMT sa man inte behover ga runt och huttra hela tiden. Har varit riktigt fint vader i flera dagar nu.
Jag hangde faktiskt undan vinterjackan idag nar jag stadade for det kanns som att den inte behovs langre!
Underbart med var i borjan pa mars!

Horde aven att april formodligen kommer sla varmerekord och man kan ju hoppas pa det for jag blir som en solstrale sjalv! 
Och sen hoppas jag ocksa att det ar varmt i borjan pa april for Carros skull. Inte lika roligt att komma hit om det kommer regna vareviga dag!
Sa vi far halla tummarna nu!

Sen har FH flyttat ut en massa saker och horde han saga att han ska flytta resten pa lordag! 
Hoppas hoppas! 
Dagen jag ser hans feta arsle ga ut genom dorren for sista gangen kommer bli en av de basta dagarna i mitt liv!

Skulle ju fa veta om jag fatt jobbet igar men nej inte den dagen heller! Grymt less pa att inte veta nu! 
Jag skulle fatt veta for tva veckor sedan men icke sa Nicke. 
Men igar nar jag fragade honom om det (jag fick faktiskt prata med min egen chef helt sjalv igar) sa sa han bara "du kan jobba pa onsdag". Suck!
Man maste vara valdigt formell nar man pratar med min chef sa igar var forsta gangen jag ngnsin tilltalde ngn med "Mr". Ganska lustigt!

Dags for come dine with me nu sa jag ska ga.
Hors snart igen och nar man kamera kommer tillbaka sa kan jag lagga upp bilder.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad är det för jobb? Är det samma som du inte trivs med? :/

2010-03-11 @ 13:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0