I'm feeling like a monday..

But someday i'll be saturday night! 

Jag hatar hatar HATAR mitt nya jobb! Vet inte riktigt var jag ska borja klaga men vi kan ju borja med min chef. Mottot i affaren ar som foljer: Salj salj salj salj! Simpelt och effektivt men det spelar ingen roll om butiken ser ut som en svinstia sa lange man gar runt och vaktar kunderna som en hok och fragar dem var tionde sekund "behover du hjalp"?

Sen finns det inget utrymme for misstag. Rakar man gora ngt fel (aven om det ar ngn annan som bett en gora det) sa far man skall. Och det ar inte diskret inne pa kontoret nar det ar tomt i butiken utan det ar i varsta lordags rushen mitt i butiken! 
Sa far man val anda inte bete sig?

Sen far jag heller ingen hjalp av de andra aven om det forsta jag larde mig var att "det ar battre att fraga en gang for mycket an en gang for lite". Jo tjenare!

Det finns mycket mycket mer att klaga pa men jag ska ga och gora mig iordning for mitt nasta jobba som jag maste fara till snart!
Men det jobbet ar iallafall roligt och mina jobbarkompisar ar trevliga och man far inte skit kastat i ansikte pa sig for att man rakar ANDAS PA FEL SATT!

Hoppas ni alla mar bra och en liten kommentar nu och da for att veta att ni inte glomt mig vore trevligt!


Over and out astronaut

Kommentarer
Postat av: Cammelilla

Jag har inte glömt dig! :) låter iaf sjukt jävla jobbigt med nya jobbet. Förstår om du inte vill säga ifrån tillbaka ordentligt (för man vill ju trots allt inte förlora ett jobb man fått) men du ska fan inte ta någon skit ändå. Sök nytt jobb och bit ihop fram tills dess. Kram!

2010-03-07 @ 00:39:11
Postat av: Anonym

Jag läser hela tiden, du måste uppdatera mer!! =)

Jag kommer inte att komma i slutet av mars, har inte så mkt pengar just nu =( Kram

2010-03-07 @ 09:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0