Utmanad

Jag blev utmanad av Amanda!


DIN KILLSMAK!
Glöm inte att svara ärligt!

Vad föredrar du för..
Hårfärg på killar:
Mörk
Ögonfärg: Jag maste nog saga bruna!
Näsa: Den ska passa hans ansikte! Haha. Nej men ingen stor med utvidgade nasborrar :)
Kroppstyp: LÅNG, langre an mig iaf!
Klädstil: Any kind of uniform!
Frisyr: Korthårig 
Dialekt: Irlandska/nordirlandska saklart. Men pratar han svenska sa defenitivt norrlandska!
Lilla extra: Ett skratt som smittar!



Ska han använda parfymen: Ja! Han ska lukta som man gor! 
Ha bra med pengar: Klart jag vill han ska kunna skamma bort mig lite nu och da. Men annars sa racker det om vi har tillrackligt med pengar for att kunna gora saker som t.ex resa!
Arbeta som: Spelar ingen roll sa lange han inte jobbar hela tiden!
Tönten, normal eller badguy? Pa natt satt sa lyckas jag alltid falla for tonten men tack och lov ar de det i en lagom dos. Skulle vara nice med en "normal" kille! haha
Vara charmig eller omtänksam? Måste säga båda!
Vara snygg eller söt? Snygg. Sot ar mer for tjejer
Ha en speciell egenskap: Han ska kunna fa mig att skratta!

Den snyggaste manliga kändisen: Jag tycker inte Johnny Depp ar spec snygg men Jack Sparrow. My, my, my :)

Din drömkille heter: Jag tror inte pa dromkillar. De ar for de mesta for bra for att vara sanna




Jag utmanar alla som vill vara med :)


Over and out

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha! "jag tror inte på drömkillar" är jag förvånad?! :O lol

2010-03-23 @ 22:41:48
URL: http://neaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0