Exciting!

Sitter har hemma och vantar pa att fara till Newry och rida in tva hingstar!
Onska mig lycka till och hoppas jag inte bryter ngt! Haha

Var ute i Lurgan igar kvall. Var riktigt roligt aven om min kompis INTE kan dansa haha!
Men vi flummade pa som bara vi kan och det ar ju alltid roligt att titta pa manniskor som ger en ett gott skratt!

Somnade vid sju i morse sa man ar ju nadigt trott men ingen baksmalla tack och lov. Annars hade det nog blivit en trevlig luftfard idag!

Jag har blivit tillsagt att borja blogga igen sa nu ska jag banne mig gora det!

Men nu ska jag ga!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Carro

JA! Börja blogga igen :D Mycket roligare då :P

Får se om denna komentar kommer rätt.. har aldrig lyckats förut :P

2010-08-25 @ 17:10:19
URL: http://thorenarn.blogg.se/
Postat av: amanda

Uppdatering med bilder tack!!! ;)

2010-08-25 @ 21:13:44
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0