So awesome it's not even funny!

Motorcyklar ar det coolaste ngnsin!
Har susat runt med P och hans bike flera ganger nu och jisses vilken kansla det ar!
Sitter bara har och vantar pa nasta gang vi ska ut och branna!

Som ni alla vet nu sa jobbar jag pa ett foretag som heter Kingspan. Kingspan environmental and renewables. Snabbt oversatt till "miljo och fornybart".
Det roligaste med detta foretag ar att de inte har ett atervinningssystem!
Haha man tycker ju att ett miljovanligt foretag ska ha ett fungerande sadant. Men icket!
Runt om i fabriken sa finns det massor med soptunnor givetvis men alla ar markta "general waste"!
Haha vilket innebar att dari slanger vi allt mojligt. Koppar, glas, papper, burkar, yea you name it!

Fast nu ar jag orattvis. Pa toerna sa finns det en soptunna som det star "burnable material". Haha sa det ar sant som ska brannas. Mycket miljovanligt!
Haha kanske inte sa intressant information men jag tycker det ar roligt.

P har varldens sotaste systerson! Har bara traffat ungen lite snabbt en gang innan jag akte till Sverige och idag sa var han hemma hos P och sa fort jag kom in i koket sa tog han min hand och borjade ga runt med mig i huset! haha han ar bara 2 ar gammal och de sa att han ar riktigt blyg! Det marktes inte! Sotunge!
Sitter nu och tittar pa tv men eftersom jag sov 3 timmar igar natt sa ska jag faktiskt krypa i sang och lasa min bok!  

Over and out saklart! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0