Sweden!

Har jui kommit hem till Sverige igen. Landade på skavsta i lördagsnatt. Känns jätte konstigt att vara här igen och veta att jag inte bara är på besök. Hade jätte myckert ångest i lördags och var väldigt nära att sätta mig på tåget hem till Portadown igen.


Men jag har gjort ett val och jag får väl hålla mig till det. Tror det blir lättare när jag hittat ett jobb och vet var jag ska bo och saker. Om jag vill söka in till hovslagarutbildningen till hösten så måste jag ju praktisera i en månad innan och sitta ansökningsdag är 15 april. Bråttom bråttom.

Men men annars så får jag väl jobba i ett år och söka in nästa år istället. Det skulle kanske vara bättre så jag kan spara lite pengar och inte  behöva ta så mycket studielån. Några tips om hur jag ska göra??


Det är väl egentligen allt som händer. Har inte hänt så mycket sen jag var hemma över jul. Har ju inte haft ngt jobb så jag har ju inte haft några pengar så man har ju inte kunnat göra ngt. Tråkigt tråkigt!

Ska inte tråka ut er nå mer nu. Men nu förstår ni varför jag bloggar så sällan för jag har verkligen ingenting att skriva.

Jag saknar min pojkvän! Hur kunde jag lämna honom därborta? Inte snällt alls..


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0