Livet rullar på!

Tjoflöjt!

Tänkte bara berätta att det gick riktigt bra på antagningsprovet i tisdags. Känner mig riktigt nöjd så nu är det bara att vänta och se om jag kommer in eller inte.
Och om jag kommer in så ska ju beslutet tas om jag vill börja nu till hösten eller nästa år.. Beslut beslut! Haha

Annars händer det inte så mycket nytt. Rider riktigt mycket och mockar även en hel del!
Det känns i rygg och axlar nu ska jag säga! Men det är bara gött!




Jag och Diddi på vår första tävling! En fjärde plats blev det! Duktiga underbara Diddi!

Nu verkar det som att maten är klar så då får jag väl lägga ner datan och hugga in! Haha

Over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

Uppdatera bloggen, vill veta allt om skolan! :)

Kram

2011-09-08 @ 20:55:39
URL: http://amandasahlman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0