Solblida och Aldis

Sådärja. Nu har man då bekräftat att jag kommer på antagningsprovet till hovslagarutbildningen!
Men hur jag ska kunna vara i Skara klockan 8.00 på morgonen har jag ingen aning om! Haha Men det löser sig nog.

Vi var och hämtade två nya hästar igår uppe i Uddevalla! Super fina var dem, Solblida och Aldis. Red Solblida igår och hon var verkligen världens finaste!
Kanske blir nya favoriten, sorry Diddi!



Världens finaste Solblida :)

Nu sitter vi och gör inte så mycket alls. Ska kanske äta lite. Jag är svinhungrig!
Jag har bara ätit eller snarare druckit lite Proviva frukt dryck med smak av hallon och granatäpple. Den Var riktigt god även om den smakade banan! Lustigt.

Åskade och blixtrade som sjutton igår! Riktigt mysigt tycker jag för jag har ju ingenting emot när det blixtrar.

Jenny lilla katt har fått kattungar och jag har tingat en för jag och Paul vill verkligen ha en katt nu.
Problemet är bara att vi hittar inte dem. Lisa har gömt bort dem ordentligt denna gången!
Men vi hittar dem nog ngn gång..

Nu ska vi kanske äta ngt även fast Jenny just sprang iväg som hon hade eld i röven! Men det kan bli så när man just kommit på att man kan få rabatt! Haha

Over and out tjoplaut!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hahahah =) Rabatt är bra ;)

2011-06-10 @ 08:38:15
URL: http://www.ponnylekisihimle.se
Postat av: mamma

Kul att allt är bra och att provet verkar ha gått bra

Vi hörs kram

2011-06-15 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0