Skara

Så var man tillbaka i Skara för en tredagars skolvecka. Blir mycket allmänbildning inom hästvärlden och jag tycker det är väldigt intressant.
Fått lära mig en massa nya saker och även fått en del ideer när det gäller inridningen av den lilla Skorpan.
Nu är han ju inriden men skulle va roligt att prova på ngt nytt!
Sitter inne hos Sofia som är ute och rider sin fina Magi och jag har det gött. Drog på mig en förkylning vilket inte är så konstigt eftersom jag var nerkyld två dagar i sträck!
Så ska göra mig en kopp te tror jag och sen bara ligga och slökolla på tv.
Nu kommer ju fin favorit, Gordon Ramsey!
I helgen blir det skoj med syster yster och sen ska jag köra hem min nya bil.
Dumma Nissan som skulle vara rostskadad och inte gå igenom besiktiningen!
Grrr!
Det var allt jag hade att säga.
sa återgå till mitt mycket krävande tvtittande :)
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0