Bättre

Börjar må mycket bättre nu. Ska verkligen ta tag i den där fördömda smedjan och skriva klart PMet.
Har även betalat min räkning för alla hovslagargrejerna så nu var man inte rik längre..
Aja pengarna räckte ju så man får ju vara glad för det!
Ska inte använda pengarna på kontot fram till nästa bidrag så behöver man inte känna sig fullt så fattig längre! Får spara pengar nu så jag kan åka till Irland snart.

Har varit ute en sväng idag vilket var riktigt ríktigt skönt även om jag inte gjorde så mycket.
Skottade lite när jag kom hem och jag blev helt slut. Blev helt andfådd och fick lov att gå in och vila. Inte lätt när man inte riktigt är frisk än..

Ska försöka lägga upp bilder men jag har inga på den här datorn så får fixa det först!
Hoppas på bio i helgen om gänget är på.

Har insett att mina inlägg var dubbelt så roliga när jag bodde på irland. Men det hände ju mer tokigheter då!
Ska läsa lite gamla inlägg nu och inom en snar framtid så får jag åka hem till Amanda och kolla på bilder och filmer!
Förlorade ju alla mina bilder när jag förlorade min dator.. Buhu!!!

Over and out så hörs vi snart

Kommentarer
Postat av: amanda

What! har du förlorat din dator?? hur?? så tråkigt att förlora alla bilder.......

2012-02-17 @ 14:14:30
URL: http://amandasahlman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0