Äntligen!

Tänkte att det var dags för en uppdatering då det var ganska så länge sedan sist!
Mycket har hänt sen förra gången så jag vet inte riktigt var jag ska börja..
 
 
Börjar väl med skolan :)
Klarade alla proven på första försöket och jag måste säga att de där två provdagarna var de värsta i hel mitt liv.
Tre praktiska prov var det sammanlagt och mellan varje prov innan vi fått domen så var jag redo att sätta mig i bilen och åka hem!
Lättnaden när jag klarade det sista provet, ridhästskoningen, är obeskrivlig!
Kan säga att jag saknar skolan ibland men inte pressen och stressen som medföljde!
 
 
Så nu har jag flyttat till Mora och blivit dalkulla :)
Helt sjukt hur bra jag trivs och jag har verkligen hittat hem. Dalarna är mitt hem och ibland har jag svårt att föreställa mig att jag bott någon annanstans. 
Klart att jag saknar Varberg och min kusin men jag trivs så bra där jag bor att det går att leva med lite saknad!
 
 
Anledningen att jag flyttat till Mora är ju för att jag träffat mannen i mitt liv :)
Mina före detta (och ja innan ngn säger ngt så har jag haft några stycken) haha, kan inte hävda sig på ngt sätt gentemot denna underbara kille som jag har så fruktansvärt roligt med.
 
Bara en liten uppdatering sådär och vem vet jag kanske kommer uppdatera mer nu :) 
Man vet inte..
 
Over and out små tomtar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0